معاون هنری شهرداری رفسنجان با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت نام در پویش رقابتی شهردارشو، از داوطلبین دهه هشتاد خواست تا خود را برای دومین چالش این پویش آماده کنند.

  • ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، دکتر سید عباس حسینی با اعلام این خبر افزود: با پشت سر گذاشتن نخستین چالش که همان جسارت برای ثبت نام و تصمیم گیری برای کسب تجربه مدیریتی بود، داوطلبان باید خود را آماده کنند تا در چالش دوم که دفاع از برنامه ها و توانمندی های خود است حاضر شوند.

حسینی اظهار داشت: در این چالش که در روزهای آینده آغاز خواهد شد داوطلبینی که با آنان تماس گرفته می شود باید با حضور در شورای محله از خود دفاع کنند و شورا را قانع کنند که می توانند شهردار خوبی برای محله باشد. در این چالش اعضای شورای محله با توجه به شاخص هایی موجود چون نحوه بیان، آشنایی با مشکلات محله، خلاقیت و میزان علاقه مندی، یک نفر را به عنوان شهردار محله انتخاب و به شهرداری معرفی خواهند کرد.

مشاور شهردار رفسنجان با اشاره به حضور تقریبا مساوی دختران و پسران در این پویش اظهار کرد: میان داوطلبینی که ثبت نام کردند نسبتی برابر میان دختران و پسران برقرار است و قطعا این مسئله رقابت را جذاب تر می کند.

حسینی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان رقابت میان داوطلبین در محله های یادگار امام، حجت، کمال آباد، الله آباد، ۱۵ خرداد، شهید نوری، صادق آباد و خلیل آباد خواهد بود به طوری که در یکی از محلات ۱۵ نفر باید برای کسب شهرداری آن محله باهم رقابت کنند.

معاون شهرداری رفسنجان گفت: بر اساس آیین نامه سکونت در محله های شهری از الزامات شهردار محله است، اما با این حال تعداد بسیاری از علاقه مندان ساکن روستا در این پویش ثبت نام کردند که این افراد اگرچه نمی توانند شهردار محله شوند اما اطلاعات آنها به شهرداران منتخب داده می شود تا در چالش سوم یعنی در تیم مدیریتی شهرداری محله حضور داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: عدم حضور هر یک از داوطلبین در روز دفاع و یا عدم پاسخگویی به منزله انصراف از پویش تلقی می شود. از این رو لازم تا داوطلبین علاقه مند، آمادگی کاملا داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید