دکتر سیدعباس حسینی

طی حکمی از سوی مهندس کهنوجی، دکتر سید عباس حسینی به عنوان سرپرست معاونت هنری شهرداری رفسنجان منصوب شد.

  • ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان مهندس مجید کهنوجی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اکبر خدادادی در کسوت معاونت هنری شهرداری، دکتر سید عباس حسینی را به عنوان سرپرست معاونت هنری شهرداری رفسنجان منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر سید عباس حسینی

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای اکبر خدادادی، با عنایت به توانمندی، تعهد و سوابق پژوهشی، علمی و اجرایی شما در عرصه فرهنگ و هنر، به موجب این حکم شما را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هنری شهرداری رفسنجان منصوب می کنم.
امید است با سرلوحه قراردادن مفاهیم متعالی هنر اسلامی و قابلیت های هنر بومی، در پیشبرد اهداف و برنامه های آن معاونت گام بردارید.

شایان ذکر است حسینی، شاعر، نویسنده، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه جامعه شناسی و جامعه شناسی هنر می باشد.

وی هم اکنون مشاور شهردار رفسنجان، دبیر کمیته پیشنهادات و دبیر کمیته شفافیت شهرداری رفسنجان است و پیش از این ریاست اداره ارتباطات را بر عهده داشت.

مدیر طرح و برنامه ستاد هفته های فرهنگی ایران در خارج از کشور، کارشناس پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مدیر فرهنگی انجمن خدمات فرهنگی ایرانیان خارج از کشور، مدیر مسئول ماهنامه همشنوی،از دیگر سوابق اوست.

از وی تا کنون دو مجموعه شعر «سروچون کلوت» و «در لابه لای هر چه پاییز» و مقالات متعدد علمی در حوزه فرهنگ، هنر و سیاست منتشر شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید