در مسابقات کاراته کنترلی آقایان در المپیاد ورزشی ستارگان رزمی رفسنجان، ۹۰ نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، محمدحسین کیانی فر مسئول برگزاری مسابقات کاراته کنترلی آقایان در آئین اختتامیه این رقابت ها، اظهار کرد: نخستین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی با طرحی نو توسط باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان از چهارم آذرماه آغاز شد که تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت.
محمدحسین کیانی فر افزود: این المپیاد با هدف شناسایی استعدادهای برتر و پرورش آن ها تا رسیدن به مقامات کشوری و جهانی و افتخارآفرینی برای ایران با برنامه ریزی قوی توسط این باشگاه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آنچه حائز اهمیت است، توجه ای است که باشگاه ورزشی شهرداری به رشته های غیر فوتبالی معطوف کرده است، این باشگاه نخستین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی را برای هشت رشته رزمی در حال برگزاری دارد که تا کنون با این عظمت هیچ ارگانی اقدام به برپایی آن نکرده است.

کیانی فر گفت: باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با درک اینکه صرف ِ یک صدم هزینه های فوتبال، در ورزش های دیگر می تواند ورزش شهرستان را متحول سازد، اقدام به برگزاری چنین المپیادی در راستای استعدادیابی کرد .

کیانی فر عنوان کرد: در این المپیاد مسابقات کاراته کنترلی آقایان در دو بخش کاتا و کومیته باحضور ۳۵۰ کاراته کا برگزار شد که در پایان از ۹۰ کاراته کا برتر تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت کنندگان در رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و در رده وزنی از -۲۰ کیلوگرم تا +۷۶ کیلوگرم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: رشته کاراته از سال ۱۳۶۰ در رفسنجان پایه گذاری شده که تا کنون بسیاری از علاقمندان در این عرصه تربیت و راهی مسابقات استانی و کشوری شده اند و افتخار آفرینی کردند.

کیانی فر با اشاره به اینکه رفسنجان قطب پرورش داوران کاراته در استان کرمان است، اظهار کرد: از مسئولین ارگان ها و شهرداری رفسنجان تقاضا داریم که به پیشکسوتان که سال ها برای استمرار این ورزش زحمت کشیدند بها دهند تا آینده کاراته شهرستان بیش از پیش خوش بدرخشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید