آیین افتتاحیه نخستین «المپیاد ورزشی ستارگان رزمی» رفسنجان به همت باشگاه ورزشی شهرداری با حضور باشکوه بیش از هزار رزمی کار و صد مربی برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان ، فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در آیین افتتاحیه این رویداد ورزشی بزرگ در سالن ۹ دی وجود ستاره ها و استعدادهای ارزشمند ورزشی در این شهرستان را مایه مباهات و افتخار دانست و اظهار کرد: ۴۰ هیئت ورزشی در رفسنجان وجود دارد که نشان می دهد استعدادهای بسیار مطلوبی در عرصه ورزش این شهرستان وجود دارد که نیازمند ایجاد باشگاه های ورزشی بیشتری هستیم.

مهندس حسین رضایی افزود: وجود باشگاه های ورزشی شهرداری و فرهنگی ورزشی صنعت مس در شهرستان رفسنجان ناکافی است و برای رسیدن به اوج شکوفایی در عرصه ورزشی نیاز اساسی به توسعه در این بخش احساس می شود که باید مسئولین شهرستان در این باره برنامه ریزی های اساسی را تدوین و اجرا کنند.

وی تصریح کرد: البته در این راستا دهکده ورزشی در رفسنجان ایجاد خواهد شد که زمینی هم برای این طرح هم در نظر گرفته شده است که در سال های آینده استعدادهای ورزشی در قالب تیم های مختلف گرد هم آیند و پرورش یابند تا در رقابت های ملی و بین المللی مایه درخشش و افتخارآفرینی رفسنجان  شوند.

آیین افتتاحیه نخستین «المپیاد ورزشی ستارگان رزمی» به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با حضور پرشور بیش از هزار رزمی کار ،صد مربی و اجرای هنرهای رزمی رشته های پنچاک سیلات، کاراته، تکواندو،جودو، ووشو، نینجا و کونگ فو توآ در سالن ۹دی برگزار شد. .

گفتنی است رزمی کاران شهرستان رفسنجان به مدت بیست و یک روز در آذر ماه ۱۴۰۱ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید