در مسابقات تکواندو المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در رفسنجان تکواندوکاران برتر در دو بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، علیرضا ابراهیمی نیا در آیین اختتامیه مسابقات تکواندو آقایان و بانوان در نخستین المپیاد ستارگان رزمی اظهار کرد: سه شاخه اصلی ورزش تکواندو که از کشور کره جنوبی نشأت گرفته پومسه اجرای فرم، کیوروگی اجرای مبارزه و هانمادانگ اجرای شکستن اجسام است که این دوره از رقابت ها با حضور ۷۴ تکواندو کار در دو سبک پومسه و کیوروگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات ۱۸ تکواندوکار در بخش بانوان و ۹ تکواندوکار در بخش آقایان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی از باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان بخاطر حمایت های لازم از ورزش تکواندو قدردانی کرد و گفت: نقش این باشگاه در حمایت از رشته های رزمی در جهت پویاشدن جامعه، ایجاد شوراجتماعی، حرکت ورزشی و فرهنگی که خلأی در جامعه است بسیار برجسته است.

ابراهیمی نیا تصریح کرد: جامعه ما نیاز به فعالیت های ورزشی و فرهنگی دارد تا منجر به کاهش آسیب های اجتماعی شود لذا از باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان تقاضا داریم که این المپیادها و مسابقات شهرستانی را به طور مداوم و مستمر برگزار کند تا انگیزه بین علاقمندان به ورزش دوچندان شود.

وی خاطرنشان کرد: ورزش تکواندو در رفسنجان از سال ۷۵ پایه گذاری شد که متاسفانه به دلیل عدم حمایت ها در سال های ۹۴ تا ۱۴۰۱ تعطیل شد و با حمایت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان در اردیبهشت امسال نسبت به تجهیز سالن ورزشی به امکانات مورد نیاز این ورزش اقدام شد و فعالیت این ورزش مجددا اغاز به کار کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید