مسئول برگزاری مسابقات المپیاد ستارگان رزمی گفت: در نخستین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در رفسنجان از بین ۵۵٠ بانوی کاراته کا، ۹۶ کاراته کا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، فاطمه رحمانیان در آئین اختتامیه مسابقات کاراته کنترلی در بخش بانوان اظهار کرد: نگاه شهرداری به ویژه باشگاه ورزشی این نهاد به رشته های رزمی و برگزاری نخستین المپیاد ستارگان رزمی در هشت رشته تحسین برانگیز است.

وی افزود: باشگاه ورزشی شهرداری با برگزاری اینگونه رقابت ها انسجام و وحدت بین ورزشکاران را تقویت می کند.

رحمانیان بیان کرد: این اولین بار است که نهاد دولتی به حمایت از رشته های رزمی می پردازد که قطعا نتیجه مطلوبی در آینده درخشان شهرستان پدیدار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از رشته های رزمی این المپیاد، کاراته کنترلی است که ۵۵۰ نفر در بخش های کاتا و کومیته در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان شرکت کردند.

وی که نماینده سبک شوتوکان ski استان کرمان است، گفت: نفرات برتر در باشگاه ها تحت تعلیم و یادگیری فنون کاراته قرار خواهند گرفت تا با تمرینات مستمر به رقابت های استانی و کشوری اعزام شوند.

رحمانیان افزود: سطح برگزاری مسابقات عالی بود و زحمات شهرداری را قدر می دانیم؛ اما بهتر است باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان نسبت به حمایت مالی ورزشکارانی که بضاعت مالی ندارند و توان اعزام شدن به رقابت های استانی و کشوری را ندارند، اقدام کند.

وی تآکید کرد: در رشته های رزمی استعدادهای برتری وجود دارد که متاسفانه خانواده ها توان مالی جهت اعزام فرزندانشان به رقابت های برون شهری را ندارند.

وی افزود: امیدوارم باشگاه ورزشی شهرداری که در راستای حمایت از ورزش شهرستان پیش قدم شده است با ساخت یک سالن ورزشی ویژه بانوان کاراته کا در شهرستان نسبت به ارتقاء سطح ورزش کاراته در رفسنجان تدابیری بیندیشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید