مسئول کمیته داوران سبک های آزاد کاراته استان کرمان گفت:درخشش آقایان کاراته کای رفسنجان در المپیاد ستارگان رزمی با ۱۱۵ مدال

مسئول کمیته داوران سبک های آزاد کاراته استان کرمان گفت: در نخستین المپیاد ستارگان رزمی رفسنجان از بین بیش از ۳۵٠ شرکت کننده کاراته، ۱۱۵ مدال رنگارنگ به برترین های این رقابت ها رسید.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، محمدعلی اصغری در آیین اختتامیه این رقابت ها اظهار کرد: مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته باحضور بیش از ۳۵۰ کاراته کا برگزار شد که از این تعداد ۱۱۵ نفر در هفت رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان بین ۶ تا ۶۲ ساله به عنوان برتر انتخاب و معرفی شدند.

اصغری با اشاره به اینکه از برگزیدگان این رقابت ها با اهدای حکم قهرمانی، جایزه نقدی و مدال تقدیر به عمل آمد ادامه داد: سطح برگزاری مسابقات کاراته بین آقایان بی نظیر و در حد سطح کشوری بود که از شهردار و مدیریت باشگاه ورزشی شهرداری به خاطر بها دادن به رشته های رزمی و تجهیز سالن های ورزشی به امکانات تشکر و قدردانی می کنم.

وی بیان داشت: از زمانی که سبک آزاد رشته کاراته در رفسنجان راه اندازی شد یعنی در سال ۱۳۶۹؛ قهرمانان زیادی از رفسنجان وارد تیم ملی کاراته شدند اما با وجود پتانسیل غنی ورزش کاراته در شهرستان عده ای از آن ها بضاعت مالی در اعزام به مسابقات استانی یا کشوری نداشتند.

اصغری از مسئولین شهرستان در خواست کرد جهت تامین اعتبار مالی در اعزام و اسکان استعدادهای برتر کاراته نگاه ویژه داشته باشند تا این ورزش افتخارات زیادی را نصیب شهرستان کند البته متولیان باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان در این زمینه مساعدت داشته اند که قابل ستایش است.

وی تصریح کرد: قهرمان ها در هر رشته اگر حمایت ( اعطای زمین جهت مسکن سازی، تسهیلات ویژه و غیره) شوند ورزش در جامعه توسعه پیدا می کند و از طرف دیگر ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.

مسئول کمیته داوران سبک های آزاد کاراته استان کرمان همچنین از آقای علی میربابایی رییس هیات کاراته رفسنجان به دلیل پیگیری های مجدانه جهت احداث خانه کاراته در شهرستان قدردانی کرد و گفت: زمین جهت ساخت سالن خانه کاراته توسط شهرداری واگذار و فاز عملیاتی آن با حضور استاندار کرمان چندی پیش آغاز شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید