اصغر رجبی

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان با اعلام ثبت قریب به ۳٠٠ تماس از طریق سامانه، گفت: لکه گیری آسفالت بیشترین مطالبات مردمی در نیمه نخست امسال بوده است.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، اصغر رجبی گفت: در نیمه نخست امسال ۳٠٠ گلایه مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ و فضای مجازی به ثبت رسیده است.

وی افزود: در این بازه زمانی به ۵۸ درصد درخواست شهروندی ترتیب اثر داده شده و ۴۲ درصد در حال انجام است.

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان بیان کرد: آسفالت معابر، سد معبر و جمع آوری سگ های ولگرد و… از دیگر درخواست هایی است که شهروندان از شهرداری مطالبه کردند.

وی یادآور شد: حضور بی واسطه و مستقیم مدیران شهرداری در سامانه ۱۳۷ برای پاسخگویی به شهروندان ماهی یکبار برگزار می شود، شهروندان می توانند طبق برنامه زمان بندی در ساعات اعلام شده به صورت مستقیم با مدیران تماس بگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید