اصغر رجبی

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان گفت: ۸۱٠ تماس از طریق مرکز فوریت های شهری ۱۳۷ در سه ماهه دوم امسال ثبت شده که ۵٠٠ تماس آن مربوط به سیلاب اخیر بوده است.

  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، اصغر رجبی در تشریح عملکرد سه ماهه، گفت: در سامانه تلفنی ۱۳۷سه نوع درخواست شهروندی وجود دارد که درخواست‌های فوریتی خدمات شهری مانند سدمعبر، تنظیف، پلیس ساختمانی و جمع آوری سگ های ولگرد است که به فوریت و به محض وصول توسط سازمان مربوطه اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان افزود: دسته دوم درخواست‌های فردی و شهروندی همانند هرس درختان، لایروبی، گزارش تخریبی آب فضاهای سبز شهری و.. است که برای این درخواست‌ها نیز پس از دریافت پیام طی بازه زمانی مشخص در کمترین زمان اقدام می‌شود.

وی با اشاره به بحث‌های عمرانی، سومین درخواست های مردمی را آسفالت و لکه گیری عنوان کرد و گفت:در همین بازه زمانی ۴۱ مورد تماس مربوط به آسفالت و لکه گیری معابر فرعی و اصلی، ۱۰ مورد سد معبر و ۱۰ مورد مربوط به پلیس ساختمانی گزارش شده است و هم چنین ۳۶۷ تماس در این بازه زمانی مربوط به تنظیف کوچه ها گزارش شد.

رجبی با اشاره به وجود سیلاب در مردادماه امسال، افزود: در سه ماهه دوم سال جاری بیشترین تماس شهروندان مربوط به آبگرفتگی معابر بوده است که در این بازه زمانی ۵٠٠ تماس ثبت و رسیدگی گردید.

رجبی بیان کرد: در فصل تابستان امسال ۸۱٠ تماس پیرامون مشکلات شهری در سامانه ۱۳۷ ثبت گردیده که ۵۲۳ مورد آن به نتیجه رسید و انجام شده است و مابقی موردها در حال انجام است.

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان گفت: ما در این سامانه به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان رفسنجانی هستیم.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید