بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری رفسنجان از طریق سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال تاکنون مربوط به تنظیف معابر بوده است.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، اصغر رجبی گفت: از ابتدای امسال تا کنون یکهزار و دویست درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ ثبت و به مناطق، سازمان‌ها و واحدهای مربوطه ارجاع داده شد.

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان افزود: بیشترین تماس شهروندان مربوط به تنظیف معابر سطح شهر بوده، آسفالت و لکه گیری، سدمعبر وانت‌بارهای دوره گرد و جمع آوری سگ‌های ولگرد در رتبه بعدی قرار دارند.
رجبی با اشاره به وجود سیلاب در مردادماه امسال، بیان کرد: بیشترین تماس شهروندان مربوط به آبگرفتگی معابر در ماه مرداد بوده است که در این بازه زمانی ۵٠٠ تماس ثبت و رسیدگی گردید.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و دویست درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده که ۷۶۳ مورد آن به نتیجه رسید و انجام شده است و مابقی موارد در حال انجام است.
مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان گفت: شهروندان محترم علاوه بر تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی، هر دو هفته یک بار نیز طبق برنامه زمان بندی اعلام شده می توانند با شماره گیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونین و مدیران سازمان های شهرداری در میان بگذارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید