اصغر رجبی

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان گفت: قریب به ۳٠٠ تماس از طریق مرکز فوریت های شهری ۱۳۷ در سه ماهه دوم امسال ثبت شده است.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، اصغر رجبی با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ در سه ماه سوم امسال، گفت: در این بازه زمانی قریب به ۳٠٠ تماس از طریق این سامانه ثبت و به مناطق، سازمان‌ها و واحدهای مربوطه ارجاع داده شد.

مسئول پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان افزود: بیشترین تماس شهروندان مربوط به تنظیف معابر سطح شهر و آسفالت و لکه گیری بوده است.

رجبی بیان کرد: از ۳٠٠ تماس و درخواست های شهروندان به سامانه ۱۳۷، ۱۹۹ مورد آن به نتیجه رسید و انجام شده است و مابقی موارد در حال انجام و ۵ مورد نیز امکان انجام ندارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید