مدیران شهری شهرداری رفسنجان با حضور در مرکز ۱۳۷ پاسخگوی مستقیم مطالبات شهروندان بودند.

  • ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی و تسهیل و تسریع در رفع مشکلات مردم، صبح امروز شهردار منطقه دو، نماینده شهردار منطقه یک، معاونت خدمات شهری، مدیرعامل سازمان عمران و مسئول واحد ایمنی، تعمیرات و نگهداری از ساعت ۸ تا ۱۳ در مرکز فوریت‌های شهری ۱۳۷ حضور یافتند و به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان بودند.
در این برنامه تماس‌های مردمی در حوزه خدمات شهری، مناطق شهرداری یک و دو، عمرانی و مشکلات آسفالت معابر توسط مدیران شهری شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری با هدف دریافت دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادها، درخواست‌ها و مشکلات شهروندان راه اندازی شده است.
شایان ذکر است، برنامه زمانی پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان در مرکز ۱۳۷ هر دو هفته یک بار برگزار می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید