پاسخ به بیش از ۲۰۰ مطالبه مردمی توسط شهرداری رفسنجان در سیل اخیر
در پی وقوع سیلاب در رفسنجان و شدت آبگرفتگی معابر در محلات، بیش از ۲۰۰ تقاضا از سوی شهروندان توسط مرکز فوریت های شهری دریافت شد.
- ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
- لینک کوتاه
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری رفسنجان، به دنبال وقوع سیلاب گسترده و سرازیر شدن حجم زیادی از آب به معابر، خانه ها و مغازه ها، فعالیت مرکز فوریت های شهری برای دریافت مطالبات شهروندی نیز ۲۴ ساعته شد.
در همین راستا در مدت زمان دو روز بیش از ۲۰۰ تماس تلفتی با سامانه ۱۳۷ برقرار شد که عمدتا شامل گزارش هایی از آبگرفتگی در بلوار امام علی(ع)، بلوار کوثر، بلوار آیت الله طالقانی، شهرک یادگار امام، شهرک هزار واحدی. شهرک جهاد، شهرک فرهنگیان، خیابان حجاب، محله الله آباد، محله صادق آباد، خیابان نهالستان، محله خواجو، بلوار شهید عابدینی، خیابان سید رسول هاشمی، بلوار آیت الله مدرس، بلوار آیت الله مفتح، میدان ۹دی، میدان شهیدان امینی، میدان شهریار، میدان شهید پرتوی، خیابان های معراج جنوبی و شمالی، بلوار شهید میرزایی و بلوار شریعتی بوده است.
درخواست خاکریزی در معابر، کسب اطلاع از وضعیت مناطق پرخطر و وضعیت راه های ارتباطی درون شهری و برون شهری و مراکز اقامتی و اسکان و درخواست کمک برای رفع خطر از منازل و معابری که بر اثر نفوذ آب دچار خسارت شده بودند، عمده مطالبات شهروندی را شامل می شد.
شایان ذکر است به دلیل اختلال پیش آمده در سامانه ۱۳۷ که از صبح امروز رخ داده است، شهروندان محترم می توانند گزارش آبگرفتگی معابر را با شماره ۳۴۲۵۸۶۹۹ اعلام کنند.