مدیران شهری شهرداری رفسنجان با حضور در مرکز فوریت های شهری ۱۳۷، به مطالبات و درخواست‌های شهروندان پاسخ دادند.

  • ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، شهردار منطقه یک، نماینده شهردار منطقه دو، معاون خدمات شهری ، مدیرعامل سازمان عمران و مسئول واحد ایمنی، تعمیرات و نگهداری از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر امروز با حضور در سامانه ۱۳۷ به مشکلات شهروندان در حوزه مناطق یک و دو، خدمات شهری، آسفالت و لکه گیری پاسخ دادند.

سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری با هدف دریافت دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادها، درخواست‌ها و مشکلات شهروندان راه اندازی شده است.

شهروندان با توجه به مشکلات و دغدغه های خو د می توانند طبق برنامه زمان بندی در ساعات اعلام شده با شماره گیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونین و روسای سازمان های شهرداری در میان بگذارند.

شایان ذکر است، برنامه زمانی پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان در مرکز ۱۳۷ ماهی  یک بار برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید