مدیران شهری شهرداری رفسنجان امروز در مرکز فوریت های شهری ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم مطالبات و درخواست‌های شهروندان بودند.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مدیران شهری شهرداری امروز با حضور در چهارمین برنامه پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری پاسخگوی همشهریان بودند.

شهرداران مناطق یک و دو، مسئول خدمات شهری منطقه دو، مدیرعامل سازمان عمران و مسئول واحد ایمنی، تعمیرات و نگهداری از ساعت ۸ تا ۱۳ در سامانه ۱۳۷ به مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه مناطق یک و دو، خدمات شهری، آسفالت و لکه گیری پاسخ دادند.

سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری با هدف دریافت دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادها، درخواست‌ها و مشکلات شهروندان راه اندازی شده است.

شهروندان با توجه به مشکلات و دغدغه های خو د می توانند در ساعات اعلام شده با شماره گیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونین و روسای سازمان های شهرداری در میان بگذارند، ضمن اینکه این سامانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف شهری است.

شایان ذکر است، برنامه زمانی پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان در مرکز ۱۳۷ هر دو هفته یک بار برگزار می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید