پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان به تماس های مردمی در سامانه ۱۳۷
مدیران شهری شهرداری رفسنجان با حضور در مرکز فوریت های شهری ۱۳۷، به مطالبات و درخواستهای شهروندان پاسخ دادند.
- ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
- لینک کوتاه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، شهردار منطقه یک، نماینده شهردار منطقه دو، معاون خدمات شهری ، مدیرعامل سازمان عمران و مسئول واحد ایمنی، تعمیرات و نگهداری از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر امروز با حضور در سامانه ۱۳۷ به مشکلات شهروندان در حوزه مناطق یک و دو، خدمات شهری، آسفالت و لکه گیری پاسخ دادند.
سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری با هدف دریافت دیدگاهها، انتقادات، پیشنهادها، درخواستها و مشکلات شهروندان راه اندازی شده است.
شهروندان با توجه به مشکلات و دغدغه های خو د می توانند طبق برنامه زمان بندی در ساعات اعلام شده با شماره گیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونین و روسای سازمان های شهرداری در میان بگذارند.
شایان ذکر است، برنامه زمانی پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان در مرکز ۱۳۷ ماهی یک بار برگزار می شود.