با نائل شدن مدیر سابق حراست شهرداری رفسنجان به درجه بازنشستگی، حسن انجم شعاع به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

  • ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری رفسنجان صبح امروز با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای شورای معاونین برگزار شد.

شهردار رفسنجان در این مراسم بر اهمیت صیانت از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان و همچنین حفظ و حراست از بیت المال و دارائی های مادی و معنوی شهرداری تأکید کرد.

مهندس مجید کهنوجی اظهار کرد: حفاظت و نگاهبانی از ارزش های اسلامی و انقلابی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات از وظایف اصلی مسئولان حراست در دستگاههای اجرایی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی و دینی است بنابراین حفاظت از ارزش های دینی و باورهای اعتقادی در دستگاههای اجرایی از جمله مأموریت های حراست به شمار می آید.

شهردار رفسنجان حفاظت از اسناد و اسرار دستگاه اداری را از وظایف مسئولین حراست برشمرد و گفت: مسئول حراست دستگاه اجرایی باید با داشتن تعامل و ارتباط مناسب با مدیر آن، آنها را در انجام وظایف و تکالیف یاری کنند.

گفتنی است در این مراسم با صدور ابلاغی از سوی مدیرکل حراست استانداری کرمان، حسن انجم شعاع که سایقه مدیریت حراست در شهرداری کرمان را در کارنامه خود دارد به سمت مدیر حراست شهرداری رفسنجان منصوب و از حسن علی نژاد مدیر سابق حراست شهرداری که به درجه بازنشستگی نائل شده است، تقدیر گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید