شهردار منطقه یک رفسنجان ضمن تشریح عملکرد شهرداری منطقه در سه‌ماهه سوم امسال، از صدور ۱۳۷ فقره پروانه مسکونی و تجاری در این محدوده خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس حسین رزاق‌زاده اظهار کرد: اقدامات شهرداری منطقه یک رفسنجان در حوزه‌های مختلف از جمله پلیس ساختمانی، درآمد، صدور پروانه‌های مسکونی، تجاری و پایان کار تقسیم‌بندی می‌شود.

وی بیان کرد: در بازه زمانی سه‌ماهه سوم امسال تعداد ۱۳۷ فقره پروانه مسکونی، تجاری و مسکونی-تجاری صادر، تعداد ۱۹۱ فقره پروانه ساختمانی تمدید و تعداد ۹۸ فقره گواهی پایان‌کار و ۸ فقره پروانه حصارکشی صادر شده است.

شهردار منطقه یک رفسنجان در بیان عملکرد پلیس ساختمانی، گفت: در این مدت ۱۰۳ مورد جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیرمجاز، ۵۵ مورد جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز، ۲۰ مورد پلمب مغازه‌های متخلف و ساختمان‌های غیرمجاز و ۸۵ مورد کنترل حفاری‌های دارای مجوز در محدوده شهرداری منطقه یک رفسنجان صورت گرفته است.

رزاق‌زاده به درآمد شهرداری منطقه یک نیز در این بازه زمانی اشاره و عنوان کرد: در این مدت بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۸٠ میلیون ریال در حوزه خدمات شهری، بالغ بر ۲ میلیارد و ۳٠٠ میلیون ریال در حوزه نوسازی و بیش‌از ۴۲۸ میلیارد ریال در بخش صدور پروانه‌های ساختمانی در حوزه شهرداری منطقه یک شهری درآمد کسب شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید