شهردار منطقه یک رفسنجان از رفع تصرف ملک شهرداری از دست افراد سودجو خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس حسین رزاق‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با حمایت مقام قضایی و نیروی انتظامی، شهرداری منطقه یک در راستای صیانت از اموال بیت‌المال با اقدامات حقوقی و قضایی نسبت به رفع تصرف یکی از املاک شهرداری در منطقه اقدام کرد.

وی در این رابطه توضیح داد: یکشنبه‌ هفته جاری در نیمه‌های شب ملک شهرداری واقع در خیابان بعثت ساحلی توسط افراد سودجو تصرف می‌شود که پس از اطلاع، بلافاصله اقدامات لازم برای رفع تصرف آن انجام شد.

شهردار منطقه یک رفسنجان تصریح کرد: بعد از نامه‌نگاری با واحد حقوقی و هماهنگی با دادستان محترم، دستور تخریب ملک به‌صورت فوری صادر و امروز چهارشنبه سوم اسفندماه با هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان و با حضور مأموران انتظامی و واحد اجرائیات ساختمانی شهرداری رفسنجان نسبت به تخریب ملک اقدام شد.

رزاق‌زاده با تأکید بر این‌که با هرگونه تصرف غیر قانونی و حصار کشی بر روی املاک شهرداری برخورد قضایی و قانونی انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شهروندان در مسیر صیانت از سرمایه‌های ملی با ما همراه باشند و شماره تماس ۱۳۷ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی درخواست‌های شهروندان در خصوص تصرف غیرقانونی و موارد دیگر است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید