شهردار منطقه یک رفسنجان از صدور ۱۱۵ پروانه مسکونی و تجاری در محدوده شهرداری منطقه یک در سه‌ماه نخست امسال خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس حسین رزاق‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: اقدامات شهرداری منطقه یک رفسنجان در حوزه‌های مختلف از جمله پلیس ساختمانی، درآمد، صدور پروانه‌های مسکونی، تجاری و پایان کار تقسیم‌بندی می‌شود.

وی بیان کرد: در بازه زمانی سه‌ماه نخست امسال تعداد ۱۱۵ فقره پروانه مسکونی، تجاری و مسکونی-تجاری صادر، تعداد ۱۵۵ فقره پروانه ساختمانی تمدید و تعداد ۱۰۰ فقره گواهی پایان‌کار صادر شده است.

شهردار منطقه یک رفسنجان به فعالیت‌های پلیس ساختمانی اشاره و عنوان کرد: در این مدت ۷۴ مورد جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیرمجاز، ۱۶ مورد جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز، ۶ مورد پلمب مغازه‌های متخلف و ساختمان‌های غیرمجاز و ۱۶ مورد کنترل حفاری‌های دارای مجوز در محدوده شهرداری منطقه یک رفسنجان صورت گرفته است.

رزاق‌زاده به درآمد شهرداری منطقه یک نیز در این بازه زمانی اشاره و عنوان کرد: در این مدت بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال در حوزه خدمات شهری، بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال در حوزه نوسازی و بیش‌از ۱۹۰ میلیارد ریال در بخش صدور پروانه‌های ساختمانی در حوزه شهرداری منطقه یک شهری درآمد کسب شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید