حسین مهدی زاده

به‌گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان برای نخستین‌بار شناسنامه آموزشی برای پرسنل کارمند شهرداری صادر و سوابق پرسنل این اداره در رفسنجان الکترونیکی شده است.

  • ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حسین مهدی‌زاده در بیان عملکرد شش‌ماهه این واحد، اظهار کرد: ۸۲ قرارداد در حوزه‌های مختلف شهرداری منعقد گردیده و ۴۲ فقره آگهی مناقصه عمومی از طریق سامانه ستاد از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی همچنین ۴۸ جلسه کمیسیون معاملات شهرداری و ۴۴ جلسه هیأت عالی معاملات با پیگیری این معاونت برگزار شده است.

مهدی‌زاده یادآور شد: در راستای رضایتمندی بیشتر پرسنل خدّوم شهرداری، بیش‌از ۱۰ هدیه نقدی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و ۲ مرحله سبد غذایی بین کارکنان شهرداری توزیع شده است.

وی صدور شناسنامه آموزشی برای اولین‌بار به پرسنل کارمند شهرداری، الکترونیکی شدن سوابق پرسنل شهرداری برای نخستین‌بار را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد و افزود: برگزاری ۶ جلسه کمیته آموزشی، برگزاری ۸ جلسه کارگاه آموزشی فن‌بیان، پیگیری برگزاری کلاس آموزشی امداد‌و‌نجات در چاه، برگزاری کلاس های آموزشی Word و Excel مقدماتی و پیشرفته مورد نیاز و دریافت نیازسنجی آموزشی از واحدها و معاونت‌ها از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

به‌گفته وی، کارگاه تدوین برنامه میان‌مدت و راهبردی ۵ ساله شهرداری رفسنجان در فرمانداری این شهرستان و مشهدمقدس طی این مدت برگزار شده است.

معاون توسعه و مدیریت شهرداری رفسنجان در ادامه به وضعیت بودجه و اعتبارات شهرداری پرداخت و اضافه کرد: شهرداری رفسنجان در شش‌ماه نخست امسال بیش‌از ۶۹۸۱ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرده است و بیش‌از ۵۲۰۸ هزار میلیارد ریال صرف هزینه‌ها و مصارف شهرداری شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید