مهدی زاده

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از میزان درآمدها و مصارف شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۲ سخن گفت.

  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حسین مهدی‌زاده در بیان عملکرد سال گذشته حوزه معاونت توسعه  ، اظهار کرد: انتشار ۱۰۰ آگهی مناقصه عمومی در زمینه فعالیت های عمرانی و خدماتی در سطح شهر و انعقاد ۱۹۵ قرارداد در حوزه های مختلف شهری از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۹۹ جلسه کمیسیون معاملات شهرداری و ۱۰۲ جلسه هیأت عالی معاملات با پیگیری این معاونت برگزار گردید.

مهدی‌زاده عنوان کرد: در راستای رضایتمندی بیشتر پرسنل خدّوم شهرداری، بیش‌از ۳۰  بسته رفاهی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و چند مرحله سبد غذایی بین کارکنان شهرداری توزیع شده است.

وی صدور شناسنامه آموزشی برای اولین‌بار به پرسنل کارمند شهرداری، الکترونیکی شدن سوابق پرسنل شهرداری را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد و افزود: برگزاری ۶ جلسه کمیته آموزشی، برگزاری ۸ جلسه کارگاه آموزشی فن‌بیان، پیگیری برگزاری کلاس های آموزشی امداد‌و‌نجات در چاه،  Word و Excel مقدماتی و پیشرفته و دریافت نیازسنجی آموزشی از واحدها و معاونت‌ها از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی با‌اشاره به برگزاری کارگاه تدوین برنامه میان‌مدت و راهبردی ۵ ساله شهرداری رفسنجان در فرمانداری این شهرستان و مشهدمقدس، ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی مجازی پدافند غیرعامل، دوره سبک زندگی با هماهنگی مراکز آموزشی معتبر، دوره آموزش تربیت ارزیاب حرفه‌ای،  دوره آموزشی سامانه مودیان مالیاتی،  دوره آموزشی آنلاین دانهول و آزمایش خاک،  آموزش امنیت سایبری و شبکه، آموزش سامانه نظام ایده ها و نیازها، آموزش آنلاین جوشکاری و پیگیری برای صدور ۳۰۰ فقره گواهینامه آموزشی برای پرسنل از دیگر اقدامات این معاونت بوده است.

مهدی‌زاده یادآور شد: ارائه بسته‌های تشویقی تخفیف عوارض شهرداری رفسنجان به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و یوم الله ۹ دی، برگزاری دوره آموزشی فضای سبز با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز ،صدور احکام افزایش سالیانه کارکنان در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۷۳۰ فقره، ارتقاء گروه، تغییر پست و انتصاب پست کارمندی، کارگری و ایثارگری ۲۶۹ فقره،  تکمیل فرم سختی کار و فرم عناوین شغلی ۴۰ فقره،  ثبت احکام ۸۲۷ نفر نیروهای شغلی ، بازنشسته و ایثارگری در سامانه پاکنا از اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از تدوین اطلس سرمایه گزاری شهرستان رفسنجان در سال گذشته یاد کرد و گفت: طرح مجموعه فرهنگی و گردشگری بلوار زیتون با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  با اعتبار ۷ میلیارد ریال و پیگیری خرید دستگاه‌های جدید برای شهربازی در مکان جدید در این حوزه صورت گرفته است.

به‌گفته مهدی‌زاده، کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۰ جلسه برگزار نموده که منجر به بررسی  ۶۱۷ پرونده و صدور ۵۲۴ رأی شده است.

معاون توسعه و مدیریت شهرداری رفسنجان همچنین به وضعیت بودجه و اعتبارات شهرداری پرداخت و اضافه کرد: شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۲، ۲۰/۷۷۰/۹۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال درآمد کسب کرد و ۱۸/۰۸۱/۲۷۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه‌ها و مصارف شهرداری را تشکیل می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید