عملیات اجرایی ۵۹۶ واحد مسکن دانشگاهی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در این آیین که در رفسنجان و با حضور دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، فرماندار رفسنجان برگزار شد، مهندس کهنوجی شهردار، معاون امور عمرانی فرمانداری رفسنجان، رییس دانشگاه ولیعصر(عج)، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

به گفته استاندار کرمان آغاز عملیات ساخت مسکن در برنامه ملی دولت سیزدهم قرار گرفت و دولت قصد دارد برای خانه دار شدن مردم اقدام خوبی انجام دهد و از آنجایی که دانشگاه ها زمین مازاد مصرفی دارند می توانند این برنامه ساخت مسکن را در خود اجرا کنند و دولت هم زیرساخت های لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

دکتر محمدمهدی فداکار افزود: از این تعداد سهم دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان هم ۵۹۶ واحد است که امروز همزمان با سراسر کشور ساخت آن ها آغاز شد و قرار است این واحد ها در زمینی به مساحت ۱۱.۲ هکتار در دانشگاه ولیعصر رفسنجان احداث و تحویل جامعه هدف گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید