به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان همزمان با هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا و ایثارگر دانشگاه ولیعصر (عج) تجلیل گردید.

  • ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رفسنجان، این مراسم به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و همکاری ستاد ایثار و شهادت دانشگاه و با حضور رؤسای دانشگاه ولیعصر (عج)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین و خانواده شهدا در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.

سیدحسین رحیمی در این مراسم به جایگاه مهم شهدا و تحمل سختی های آنها در جبهه دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس سختی ها و مرارت ها را با هدف حفظ اسلام و آرمان های امام راحل تحمل کردند تا حکومت شیعه در ایران پایدار بماند.

وی افزود: وظیفه من و شما این است که ادامه دهنده راه و رسالت شهدا باشیم و با عزمی که رزمندگان و مجاهدتی که شهدا در دوران دفاع مقدس داشتند، بر مشکلات جامعه غلبه کنیم.

رئیس شورای شهر رفسنجان با تاکید بر اینکه شورای ششم در جهت اعتلای آرمان های مقدس شهدا و کمک به خانواده های آنها تلاش خواهد کرد، گفت: تبیین سیره شهدا و ترویج سبک زندگی آنها به نسل امروز نیاز اصلی جامعه است که این مهم در این دوره به آن توجه خواهد شد.

سخنرانی رؤسای دانشگاه ولیعصر (عج)،  بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان و حجت الاسلام جمالی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر دانشگاه از جمله برنامه ها این مراسم بود.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید