در ششمین روز از دهه مبارک فجر از سه اثر تولیدی معاونت هنری شهرداری رفسنجان رونمایی شد.

  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، آیین رونمایی از تولیدات معاونت هنری شهرداری با حضور فرماندار، شهردار، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در آمفی تئاتر دانشکده پرستاری برگزار شد.

در این آیین قطعه موسیقی امضای انقلاب به خوانندگی بلال حسنی، قطعه موسیقی سرو به خوانندگی امین رضایی شریف و کتاب سقای گردان ۴۱۸ در خصوص خاطرات شهید عطایی از آثار تولیدی معاونت هنری شهرداری رفسنجان رونمایی و از هنرمندان شاخص و پیشکسوت انقلابی رفسنجان تجلیل شد.


شهردار رفسنجان در این مراسم با اشاره به گوشه ای از فعالیت های شهرداری در سطح شهر اظهار کرد: ۳۱ بوستان را با حضور حجت الاسلام درویشیان رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس جمهوری اخیرا در سطح شهر به بهره برداری رسیدند و ۸ بوستان دیگر در حال احداث هستند که در آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
مهندس مجید کهنوجی ادامه داد: با ایده معاونت هنری شهرداری رفسنجان جشنواره شهردار شو اجرا شد و در این راستا شهر رفسنجان را به ۵۰ محله تقسیم شده و در هر محله شهردار نوجوان دهه هشتادی تیم خود را تشکیل داده و در آن نوجوانان در محله های شهر به مانند اعضای شورای شهر و شهردار نوجوان ایفای نقش دارند.
وی با بیان اینکه هنرمندان می توانند کمک حال شهرداری و شورای شهر باشند، افزود: لذا این اعتماد به نفس را به جوانان دادیم تا در تصمیم گیری های حوزه شهری از آن ها استفاده شود آن ها ایده های ناب دارند و نشان می دهد جوانان ما بسیار فعال و اهل ایده و طرح هستند و در مباحث مختلف گره گشا هستند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان همدلی و وحدت بین دستگاه های اجرایی در راستای پیشبرد اهداف متعالی شهرستان را مایه افتخار دانست و گفت: فعالیت های معاونت هنری شهرداری با رویکرد جدید به مسایل شهرستان، قابل تقدیر است چراکه به موازات کارهای عمرانی فعالیت های هنری را در سطح شهر شاهد هستیم و برای مردم خدمات ارزنده، خلاق، فاخر و پر محتوا اجرا می کنند.

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید