سیدعباس حسینی

معاون هنری شهرداری رفسنجان گفت: فرهنگسرای کتاب طراحی و جانمایی شده و در سال آینده عملیات احداث آن توسط شهرداری آغاز خواهد شد.

  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، دکتر سیدعباس حسینی در آیین رونمایی از تولیدات معاونت هنری شهرداری در آمفی تئاتر دانشکده پرستاری گفت: دو قطعه موسیقی «امضای انقلاب» و قطعه موسیقی «سرو» و نیز کتاب سقای گردان ۴۱۸ در خصوص خاطرات شهید عطایی در این معاونت تولید شد و دو اثر موسیقی دیگر و ۱۴ عنوان کتاب در حوزه های مختلف هنری در دست آماده سازی است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان افزود: کتاب شهید عطایی حاوی خاطرات این شهید در دوران دفاع مقدس است که در عملیات کربلایی چهار به فیض شهادت نایل آمد.

وی از عملکرد شش ماه گذشته این معاونت سخن گفت و از احداث فرهنگسرای رحمت و فرهنگسرای گردشگری خبر داد و گفت: تیمچه گردشگری معین را در راستای احیای مشاغل سنتی و قدیمی را در دستور کار خواهیم داشت و در این مکان نگارخانه دایمی و کارموزه گردشگری تشکیل خواهد شد.

معاون هنری شهرداری رفسنجان افزود: همچنین فرهنگسرای کتاب طراحی و جانمایی شده و در سال آینده عملیات احداث آن توسط شهرداری آغاز خواهد شد.

حسینی با اشاره به تأسیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی در معاونت هنری شهرداری بیان کرد: این اداره در رفسنجان به عنوان سومین اداره در سطح کشور محسوب میشود که طی سه ماه اخیر دو هزار دانش آموز دبستانی در مدرسه این اداره آموزش های شهروندی را فراگرفتند.

وی اجرای پویش شهردار شو دهه هشتادی ها با هدف استفاده از خلاقیت های آن ها در زمینه پیشبرد اهداف شهرداری و اجرای جنشواره فیلم سراسری در رفسنجان را از اهم فعالیت های معاونت هنری برشمرد و گفت: جشنواره فیلم سراسری تنها جشنواره جنوب شرق کشور است که بیش از ۴۰۰ اثر فیلمسازی از ۲۷ استان در سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در اسفند ماه امسال اختتامیه آن برگزار و از منتخبین جشنواره تحلیل خواهد شد.

وی هم چنین از راه اندازی اتوبوس کتاب، اجرای جشنواره های مجری شو و بازیگری در راستای استعدادیابی مجری و بازیگران خبر داد.

در پایان این مراسم نیز از هنرمندان پیشکسوت و شاخص انقلابی تجلیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید