معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به فعالیت شبانه روزی پرسنل خدمات شهری، گفت: روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدعارف پوراسدالهی با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تن زباله در شهر جمع‌آوری شده است.
وی با بیان اینکه در فصل بهار نزدیک به ۴ هزار تن نخاله ساختمانی جمع‌آوری شده است، گفت: در این بازه زمانی همچنین ۲۶۱ مورد اخطار جهت سدمعبر و ۱۶۴ مورد اخطار جهت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی صادر شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان تصریح کرد: جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر از جمله بزرگراه شهید حاج علی محمدی‌پور، بلوار جمهوری، بلوار ۱۷ شهریور، کوچه ۱۳ خیابان شهید نخعی به میزان ۷۱ هزار و ۳۰۰ تن از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری در سه ماهه ابتدای سال بوده است.
وی عنوان کرد: لایروبی عرضی تقاطع خیابان کارگر با بلوار شریعتی، لایروبی جوی‌های روباز در معابر اصلی شهر از جمله بلوار هجرت، ساماندهی مشاغل مزاحم، تسطیح و پاکسازی حاشیه رودخانه در بلوار امام حسین(ع)، پاکسازی، تسطیح معابر و جمع‌آوری خاک باطله در بلوار هجرت و بلوار شهید مطهری از دیگر اقدامات انجام گرفته است.
مهندس پوراسداللهی با اشاره به لزوم همکاری شهروندان با معاونت خدمات شهری درخصوص گذاشتن زباله در بیرون از منزل طی ساعت مقرر، یادآور شد: اطلاعیه مربوط به جمع آوری زباله در محلات نصب شده و شهروندان محترم می توانند طبق برنامه زمانبندی شده در ساعت معین برای بیرون گذاشتن زباله اقدام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید