معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: روزانه به طور میانگین ۱۷۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

  • ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، احمد غلامحسینی با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۶ هزار تن زباله در شهر جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۱۷۱ عدد پارچه های فرسوده تبلیغاتی در سطح شهر، تصریح کرد: در این بازه زمانی همچنین ۲۱۶ مورد اخطار جهت سدمعبر و ۱۸۱ مورد اخطار جهت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی صادر شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری راه اندازی سامانه تلفنی ۱۵۳۰ آرامستان را از عملکرد این سازمان در سه ماه سوم امسال عنوان کرد و گفت: یکهزار و ۷۵ قلاده سگ در این بازه زمانی جمع آوری و ساماندهی شده است.

غلامحسینی برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران و انجام عملیات پاکسازی تبلیغات محیطی غیرمجاز در سطح شهر را از دیگر عملکرد این معاونت عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شهرداری رفسنجان در سال ۱۳۹۲ در جاده رفسنجان- کرمان و در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع احداث و به امکانات نیمه صنعتی مجهز گردیده است، بیان کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۱ این کشتارگاه زیر نظر معاونت خدمات شهری در حال فعالیت می باشد که در سه ماهه سوم امسال به میزان ۱۰ هزار و ۵۰۰ راس دام سنگین در این کشتارگاه ذبح شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید