شهردار رفسنجان در جمع مدیران مسئول نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری محلی، رسانه ها را پل ارتباطی مردم و مجموعه مدیریت شهری و چشم بیدار شهر دانست.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان مهندس عظیمی زاده با اشاره به وضعیت شهرداری در دوره مدیریت شهری جدید، رسیدگی به عمق محلات و بافت فرسوده شهر، استفاده از ظرفیت های داخلی، رعایت تعادل و تناسب در فعالیت های شهرداری، توجه به بحث های زیرساختی و موضوعات روبنایی، مسائل فرهنگی – اجتماعی و تشکیل واحد سرمایه گذاری را از اهم برنامه های شهرداری در دوره جدید بیان کرد.

شهردار رفسنجان در ادامه پس از صحبت های حاضرین در جلسه و انتقادات و پیشنهادات مطرح شده، گفت: به هیچ وجه قصد زیر سؤال بردن خدمات دیگران را نداریم، اگر بخواهیم به گذشته بپردازیم، از آینده غافل می شویم؛ ما شهرداری را با بد و خوب آن تحویل گرفتیم و پذیرفتیم که آن را اداره کنیم؛ قصد مقایسه نداریم و قضاوت را به عهده مردم می گذاریم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت و پتانسیل موجود در شهرداری در این مدت توانسته به خوبی در بحث جذب درآمد فعالیت کند، اظهار کرد: پرسنل شهرداری نشان دادند که توانمند هستند و کار می کنند و ما نیز درحال استفاده از همان ظرفیت پیشین هستیم.

شهردار رفسنجان با تأکید بر اینکه گرایش سیاسی را در خدمات شهری وارد نکرده ایم، به وضعیت اقتصادی کنونی و کاهش محصول پسته در سال جاری اشاره نمود و گفت: اگر پسته نیست، نباید مردم را ناامید کرد، باید به مردم نشان دهیم که زندگی بدون پسته هم امکان پذیر است؛ باید مراقب باشیم وضعیت اقتصادی به توسعه شهر لطمه نزند.

وی افزود: شهر رفسنجان نه صرفاً به خاطر عملکرد مدیران، بلکه به دلیل اتکاء به پول پسته رشد نکرده است؛ باید به این امر اندیشید که تلاش بیشتر در شهر امکان پذیر است و باید به سراغ کارهای دیگر رفت.

شهردار رفسنجان نوع عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی را در تغییر تفکر مردم و امیدواری آنان به آینده شهر مؤثر خواند و گفت: رسانه ها می توانند مردم را به ماندگاری و زندگی بدون اتکاء به پسته تشویق کنند.

مهندس عظیمی زاده جداسازی آب شرب از آب فضای سبز را از اولویت های شهرداری بیان کرد و اجرای آن را مستلزم زمان و صرف هزینه دانست و گفت: در رفسنجان مخزن آب فضای سبز وجود ندارد؛ درحال حاضر لوله گذاری ها انجام و تعدادی مخزن در حال احداث است که باید برای آبیاری فضای سبز و پایداری آن ساخته شود.

وی با اشاره به اهمیت بافت فرسوده، از انجام برنامه ریزی برای احیاء بازار قدیمی رفسنجان خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای کف سازی و اجرای طرح ها در بازار در حال انجام است.

شهردار رفسنجان بودجه شهرداری در سال جاری را ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۰ میلیارد از مبلغ بودجه به سرمایه گذاری اختصاص داده شده و ۶۵ درصد بودجه برای اقدامات عمرانی پیش بینی گردیده است.

مهندس عظیمی زاده با بیان اینکه عملیات احداث ۲۳ پارک محله ای در شهر رفسنجان در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: ما به دنبال اولویت و نیاز شهر هستیم.

وی هم چنین با اشاره به احداث فرهنگسرای کودک و آینده و اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره خانواده در آن، بهبود وضعیت ورودی های شهر و اجرای زیرگذر میدان خاتم الانبیاء جهت روان سازی ترافیک را از دیگر برنامه های شهرداری اعلام کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید