شهردار رفسنجان به گوشه‌ای از اقدامات شهرداری در زمینه هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در برنامه “همراه” رادیو رفسنجان با گرامیداشت یاد شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهرداری رفسنجان غیر از فعالیت‌های عمرانی، مباحث فرهنگی و هنری در سطح شهر را نیز به‌صورت جدی دنبال می‌کند.

وی افزود: در زمینه نقاشی دیواری، در زیرگذر شهید سلیمانی و زیرگذر مدافع حرم تصاویر زیبایی از زندگی سردار دلها و رشادت‌های شهدای مدافع حرم توسط هنرمندان رفسنجانی به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات فتح اروند توسط گردان غواص شهید حاج‌احمد امینی در چهارراه سپاه در دیار فاتحان اروند به تصویر کشیده شد.

شهردار رفسنجان به حمایت‌های شهرداری در زمینه موسیقی اشاره و عنوان کرد: رونمایی از موسیقی “امضای انقلاب” با موضوع شهید حاج‌قاسم سلیمانی و موسیقی “سرو” با موضوع دهه مبارک فجر در سال گذشته انجام شد ضمن اینکه موسیقی با موضوع امام رضا علیه‌السلام در حال تولید است ‌که در ایام ولادت حضرت رونمایی خواهد شد.

کهنوجی به موضوع کتاب اشاره و به رونمایی از کتاب “سقای گردان ۴۱۸” شهید عطایی پرداخت و گفت: تدوین سه عنوان کتاب با موضوعات خاطرات شفاهی آزادگان رفسنجان، معرفی شهدای رفسنجان از زبان کودکان و شهید بصیرزاده در دستور کار شهرداری رفسنجان قرار دارد.

شهردار رفسنجان از تداوم حمایت از تئاتر و سرودهای انقلابی یاد و خاطرنشان کرد: حمایت از اکران فیلم‌های سینمایی حوزه دفاع‌مقدس و جشنواره عمار، برگزاری شب شعر انقلاب و ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت‌های شهرداری رفسنجان بوده است.

به‌گفته وی، برگزاری نشست تبیینی اندیشه‌های شهید آوینی در دستور کار شهرداری رفسنجان قرار گرفته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید