سیدمحسن سجادی

معاون هنری شهرداری رفسنجان از هنرمندان نقاش، طراح و کاربلد در حوزه هنرهای تجسمی برای مشارکت در نخستین جشنواره دیوارنگاری شهرستان رفسنجان دعوت کرد.

  • ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سید محسن سجادی در نشست خبری برگزاری نخستین جشنواره دیوارنگاری شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: شهرستان رفسنجان در تمام زمینه‌ها افرادی نخبه دارد و این توانایی را دارد که اتفاقات خوشایندی را در شهرستان و کشور رقم بزنند. یکی از مواردی که از زمانی در شهرداری در این جایگاه قرار گرفتم مدنظر داشتم برگزاری مسابقات بود که یکی از آنها جشنواره دیوارنگاری یا نقاشی دیواری است. به نوعی با برگزاری این جشنواره، نقاشی خوشنویسی و خط بر روی دیوارهایی که سالها در شهر دیده نشده یا کمتر دیده شده است، اجرا می‌شود.

وی افزود: طرحی را سال قبل آقای مشرف مدیر موسسه هزاردستان آوردند و متوجه شدم این طرح نزدیک ۵-۶ سال در شهرداری دور می‌خورد و هیچ اتفاقی برای این طرح ارزشمند نمی‌افتد. موسسه ایشان(هزاردستان) تنها در حوزه موسیقی نیست بلکه چندمنظوره است و در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. لذا این طرح را به شورا بردم و از آن دفاع کردم.

وی گفت: حدود ۴ ماه است درگیر مقدمات برگزاری این جشنواره هستیم و خدا را شکر به سرانجام رسید و بودجه آن از سوی شورا لحاظ شد. تلاش ما این بود قبل از پایان سال این جشنواره برگزار شود که بنا به دلایل مختلف از جمله فراخوان و جمع‌آوری آثار و … به اردیبهشت موکول شد. البته حُسن آن این است که هوا گرم‌تر و بارندگی‌ها نیز کاهش می‌یابد و فضا برای برکزاری جشنواره بهتر است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان کشف استعدادهای هنرمندان بومی را یکی از مزایای برگزاری این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر ارگان‌ها نیز از این جشنواره حمایت کنند تا بتوانیم با تعداد هنرمندان بیشتر، اتفاقات بهتری را در شهر رقم بزنیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید