پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به مطالبه های مردمی در سامانه ۱۳۷
مدیران شهرداری رفسنجان امروز پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ روی خط شهر بودند.
- ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
- لینک کوتاه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، شهرداران مناطق یک و دو ،معاون خدمات شهری ، نماینده مدیرعامل سازمان عمران و مسئول واحد ایمنی، تعمیرات و نگهداری در برنامه پاسخگویی و ارتباط مستقیم شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ به تماسهای تلفنی شهروندان پاسخ دادند.
در این برنامه که از ساعت ۸ تا ۱۳ امروز به طول انجامید، مدیران شهرداری مشکلات شهروندان در حوزه مناطق یک و دو، خدمات شهری، آسفالت و لکه گیری را بررسی کردند.
سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری با هدف دریافت دیدگاهها، انتقادات، پیشنهادها، درخواستها و مشکلات شهروندان راه اندازی شده است.
شهروندان با توجه به مشکلات و دغدغه های خو د می توانند طبق برنامه زمان بندی در ساعات اعلام شده با شماره گیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونین و روسای سازمان های شهرداری در میان بگذارند.
شایان ذکر است، برنامه زمانی پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان در مرکز ۱۳۷ ماهی یک بار برگزار می شود.