مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان گزارشی از اقدمات و فعالیت‌های این باشگاه ورزشی در سه‌ماهه سوم امسال ارائه کرد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی با اشاره به عملکرد باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان در سه‌ماهه سوم امسال، اظهار کرد: باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان علاوه بر اعزام ورزشکاران به رقابت‌های مختلف ورزشی کشوری و استانی، مسابقات و برنامه‌های مختلفی را در سه‌ماهه سوم امسال برگزار کرده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات دفاع‌شخصی با حضور ۷۰ رزمی‌کار، برگزاری فستیوال کیوروگی ستارگان تکواندو استان با حضور ۱۷۰ بانو تکواندوکار، برگزاری همایش عمومی یوگا، طبیعت و کوهنورد با حضور ۸۷ شرکت‌کننده و برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی به اعزام ورزشکاران به رقابت‌های مختلف اشاره و بیان کرد: اعزام دختران کیوکوشین‌کار رفسنجانی به مسابقات کشوری UFK و کسب ۱۵ مدال رنگارنگ، اعزام چهار فایتر رفسنجانی به بزرگترین مسابقات رزمی رینگی کشور، اعزام تیم هیأت بوکس رفسنجان به مسابقات قهرمانی کشور در اراک و اعزام دختران کانگ‌فوکار رفسنجانی به مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه در این بازه زمانی انجام شده است.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان به تقدیر از قهرمان لیگ کاراته‌وان کشور سبک‌های آزاد اشاره و عنوان کرد: اهدای روسری به دختران ورزشکار در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

سلمانی همچنین گفت: در این بازه زمانی، ۱۳۲ نفر از کوهنوردان رفسنجانی طی صعود به قله الوند همدان، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در کشتار مردم بی‌دفاع غزه محکوم کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید