معاون هنری شهرداری رفسنجان در بیان عملکرد سه‌ماهه سوم این معاونت به مواردی چون پویش رقابتی «شهردار شو» و استقبال بسیار خوب دهه هشتادی‌ها از آن و آغاز فرایند اجرایی جشنواره سراسری فیلم «شهر نما» اشاره کرد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، دکتر سیدعباس حسینی با اشاره به عملکرد سه‌ماهه سوم امسال این معاونت اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات، اجرای طرح پویش رقابتی «شهردار شو» برای متولدین دهه هشتاد در محلات شهر برای نخستین‌بار بود که از آن استقبال بسیار خوبی به‌عمل آمد.

وی افزود: برگزاری سوگواره «هنرالاقصی» در حمایت از مردم مظلوم غزه، برگزاری همایش آموزشی «خوب حرف بزنیم ۲»، برگزاری سلسه نشست‌های هفتگی «بر شانه نشانه» برای بررسی آثار هنرمندان شهرستان و برگزاری ویژه‌برنامه «قصه مقدس» در هفت محله شهر برای کودکان از دیگر فعالیت‌های این معاونت در سه‌ماه سوم امسال بوده است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان بیان کرد: برگزاری جشنواره «فانوس» با حضور داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون و برگزاری دورهمی هنرمندان شهرستان با این هنرمند و همچنین برگزاری افتتاحیه بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از دیگر فعالیت‌های سه‌ماه سوم امسال بوده است.

حسینی در ادامه گفت: از دیگر اقدامات این معاونت در فصل پاییز، آغاز فرایند اجرایی جشنواره سراسری فیلم «شهر نما» به عنوان نخستین جشنواره سراسری و رسمی رفسنجان، راه‌اندازی اتوبوس کتاب در رفسنجان، اجرای مانورهای خیابانی با موضوع آموزش مسائل شهروندی، ثبت‌نام دوره آموزشی مهارتی ویژه ترم پاییز و نویسندگی در فرهنگسرای رسانه بوده است.

به گفته وی، اداره توسعه فرهنگ شهروندی و مدرسه شهر و شهروندی نیز در سه‌ماه سوم امسال در ذیل معاونت هنری راه‌اندازی شدند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان هم‌چنین به برگزاری جشن روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: اجرای مانور خیابانی آموزش شهروندی در ایام فاطمیه در مقابل موکب‌ها، اجرای نقاشی دیواری با موضوع فلسطین در سطح شهر، اجرای نقاشی دیواری فاتحان اروند در هفته دفاع‌مقدس، نصب آلمان های سمپوزیوم مجسمه سازی، برگزاری جشنواره فیلم و عکس بازی‌های خانوادگی شب چله به‌مناسبت شب یلدا و برگزاری جشن میلاد حضرت زینب از دیگر اقدامات این معاونت در این بازه زمانی است.

حسینی همچنین از پیگیری برای توسعه زیرساخت های فرهنگی هنری از جمله راه اندازی تیمچه معین، تکمیل فرهنگسرای رحمت آباد در سه ماهه پاییز خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید