شهردار رفسنجان از احداث نخستین زیرساخت‌ها در دهکده ورزشی تا پایان سال خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در خصوص ایجاد جذابیت‌هایی در شهر برای جوانان، عنوان کرد: در حوزه ورزش، احداث دهکده ورزشی را در بلوار خلیج فارس در دست اقدام داریم که ۳۲ هیأت ورزشی شهرستان در این دهکده دیده شده و اولین سالن ورزشی این دهکده تا پایان سال احداث می‌شود. همچنین باشگاه ورزشی شهرداری به‌تنهایی یا با همکاری باشگاه مس و اداره ورزش و جوانان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را در تقویم خود دارد.

وی در همین زمینه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری توسط شهرداری را یادآور شد و افزود: این برنامه‌ها اقشار مختلف قشر جوان، نوجوان و دانش‌آموز را دربرمی‌گیرد تا پس از دوران کرونا، روحیه نشاط و شادابی را در جوانان ببینیم.

شهردار رفسنجان از کار شبانه‌روزی و سه‌شیفت پرسنل شهرداری برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها سخن گفت و اظهار کرد: کار سه‌شیفت در پروژه‌های شهری در این دوره رونق گرفت و شهروندان می‌توانند میزان پیشرفت فعالیت‌ها را رصد کنند.

دو اقدام مهم و تأثیرگذار شهرداری در شهرک یادگار امام

کهنوجی درباره اقدامات شهرداری برای شهرک یادگار امام نیز توضیح داد: با احداث بلوار خلیج فارس و ایجاد پیاده‌رو و فضای سبز در اطراف آن قطعا برای این شهرک تأثیرگذار خواهد بود، دومین اقدام مهم شهرداری که پس از نزدیک به ۵۰ سال اجرا می‌شود، جابجایی مهمانشهر است که باز هم برای شهرک یادگار امام تاثیر می‌گذارد. مهمانشهر جدید تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با رایزنی که داشته‌ایم اگر به ۲۰ درصد برسد جابجایی بصورت محدود آغاز شود.

وی آسفالت بلوار پلیس، احداث دهکده ورزشی، احداث بوستان امامت و شهید گمنام، گل‌آرایی را از دیگر اقدامات شهرداری برای شهرک یادگار امام برشمرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید