معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات عمرانی دهکده ورزشی در رفسنجان در راستای اهمیت ورزش در سلامت افراد و هویت‌بخشی به شهر خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری در امر توسعه ورزش، گفت: خوشبختانه رفسنجان در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانان بزرگی در سطح ملی و جهانی دارد که بهترین هویت برای شهر رفسنجان محسوب می‌شوند بنابراین احداث این دهکده ورزشی با امکانات لازم یک گام موثر در راستای هویت بخشی به شهر رفسنجان است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان بیان کرد: این پروژه با مساحت ۱۳۵ هزار مترمربع با هدف بهبود سلامت، تحرک، ورزش و ایجاد مکانی سالم و مفرح برای ورزشکاران درحاشیه بزرگراه خلیج فارس در حال احداث می باشد که پس از تکمیل شدن در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

پورباقری افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل جدول‌گذاری به طول ۱۲ هزار متر و کانیوو به متراژ بیش از ۵ هزار متر می‌باشد که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: فضاهای ورزشی سطح شهر نقش اصلی را در شادابی و نشاط محله‌ای دارند و می‌توانند به عنوان یکی از شاخص‌ها در راستای توسعه پایدار مدنظر قرار گیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید