معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: با تلاش نیروهای معاونت حوزه شهرسازی و امور زیربنایی، بیش‌از ۴۲ هزار متر جدول‌گذاری و بیش‌از ۴۲ هزار متر کانیوو در سطح شهر در حال اجراست.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری با بیان این‌که اجرای عملیات جدول‌گذاری وکانیوو با توجه به اهمیت و ضرورت مسائل عمرانی شهر، صورت می‌گیرد، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و هم‌چنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.

وی افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر شهر از جمله خدمات‌ شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع‌آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

وی طول عملیات جدول‌گذاری این معابر را در مجموع بیش‌از ۴۲ هزار متر و کانیوو بیش از ۲۰ هزار متر در سطح شهر و حاصل تلاش نیروهای معاونت حوزه شهرسازی وامور زیربنایی بیان کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: عملیات جدول‌گذاری خیابان‌های شهید بافنده، امام حسن(ع)؛ شهید فداکار؛ امام صادق (ع)(حدفاصل بلوار خلیج فارس به طرف دهقان رجبی) هرکدام به طول ۳ هزار متر، خیابان‌های شهید زینلی، شهید لاله‌زاری(حدفاصل خیابان شهدای کمال‌آباد تا خلیج فارس) هرکدام به طول ۳۵۰۰ متر و همچنین حدفاصل میدان صنعت مس به طرف میدان امام حسین (ع) به طول ۱۳ هزار متر به طور همزمان در مجموع با اعتباری بالغ بر بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است که با اجرای این پروژه‌ها شاهد ساماندهی و بهسازی معابر و محلات این منطقه باشیم..

پورباقری در پایان گفت: رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان از مهمترین اصول خدمت‌رسانی است و با توجه به این اصل مهم، رسیدگی به بحث زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و سنگ‌فرش به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان است که به طور ویژه از سوی مدیریت شهری پیگیری و اجرا می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید