معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: عملیات بهسازی و جدول‌گذاری بلوار آیت‌الله سعیدی حدفاصل میدان علی‌بن‌ابیطالب(ع) تا تقاطع جمهوری با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول این بلوار در حال اجراست.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، با هدف ساماندهی معابر و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و جدول‌گذاری بلوار آیت الله سعیدی با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در حال اجراست.

وی با اشاره به ساماندهی و رفع نواقص جداول دراین پروژه، بیان کرد: با توجه به حجم آب وارده به این معبر و جوابگو نبودن آن، عملیات احداث کامل کانال هدایت و دفع آب‌های سطحی دراین پروژه به طول ۶۰۰ متر با تعدادحوضچه ۸ عدد اجرا شد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اجرای ۱۶۰۰ مترمکعب مخلوط و ۸۴۰ مترمکعب بتن‌ریزی دراین پروژه، گفت: این پروژه در محدوده میدان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) به سمت تقاطع جمهوری قرار دارد که عملیات جدول‌گذاری در آن به‌طول ۶۰۰ متر درحال اجراست.

به‌گفته وی، ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از جمله اقدامات شهرداری است که به منظور ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و ساماندهی و هدایت آبهای سطحی در معابر اجرا می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید