۶٠ جودوکار برتر آقا در المپیاد ستارگان رزمی رفسنجان مدال های طلا، نقره و برنز کسب کردند.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، امیرحسین جوادی عصر جمعه در آئین اختتامیه مسابقات جودو آقایان در محل سالن تختی اظهار کرد: جودو ورزشی سامورایی و از زیباترین رشته های رزمی به شمار می آید و علاقمندان این رشته ورزشی بیشتر قشر جوانان و نوجوانان هستند.
وی با اشاره به اینکه نخستین المپیاد ستارگان رزمی رفسنجان توسط باشگاه ورزشی شهرداری از چهارم آذرماه آغاز شده است اظهار داشت: یکی از رشته های رزمی نیز جودو است که ۱۶۰ نفر از آقایان از مناطق مختلف شهرستان در این المپیاد شرکت کردند.

جوادی ضمن تشکر و قدردانی از باشگاه ورزشی شهرداری که در برگزاری این رقابت ها و المپیاد ستارگان ورزش های رزمی پیشگام شده است، بیان کرد: اقدام شهرداری در برپایی این رقابت ها انگیزه ورزشکاران رزمی را دوچندان کرده و در این رقابت ها علاوه بر اهدای حکم قهرمانی و هدیه نقدی از سوی شهرداری به برگزیدگان و استعدادهای برتر، به نفرات برتر، آموزش های لازم جهت اعزام به مسابقات استانی و کشوری ارائه خواهیم داد.
وی ادامه داد: در رشته جودو در ۲۰ وزن از -۱۸ کیلوگرم تا +۷۵ کیلوگرم شرکت کننده داشتیم و در پایان ۶۰ جودوکار آقا برگزیده معرفی شدند.
جوادی خاطرنشان کرد: در این المپیاد ۵۰ نفر از بانوان جودوکار شهرستان در حال رقابت هستند که در آینده نزدیک از برگزیدگان آن ها تجلیل می شود.
رئیس هیأت جودو و دفاع شخصی شهرستان رفسنجان گفت: ایجاد ورزش جودو در شهرستان به سال ۱۳۶۹ بر می گردد و در حال حاضر نیز در این رشته ۸ مربی مرد و ۲ مربی خانم به تربیت و پرورش علاقمندان این رشته می پردازند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید