دبیر هنری نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) گفت: تعداد ۱۵ اثر از رفسنجان و بقیه آثار از ۲۷ استان تولید و به دبیرخانه ارسال شد.

  • ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره، عباس بلوچی در آیین پایانی جشنواره فیلم شهرنما با حضور مسئولان، هنرمندان و فیلمسازان با اشاره به اینکه پس از آغاز به کار دبیرخانه، فراخوان جشنواره به تمامی دفاتر انجمن سینمای جوانان ارسال شد، اظهار کرد: جشنواره «شهر نما» در سه بخش داستانی، مستند و انیمیشن و در دو بخش سراسری و رفسنجان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۱۵ اثر از رفسنجان در جشنواره فیلم «شهرنما»، افزود: وقتی قرار است یک اتفاق فرهنگی در شهر رخ دهد، مجموعه های زیادی دخیل می‌شوند؛ اولین افرادی که همکاری کردند، هنرمندان و فیلمسازان بودند که فیلم‌های خود را به دبیرخانه جشنواره فرستادند.

مسئول انجمن سینمای جوانان رفسنجان ادامه داد: در نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان ۴۲۰ اثر از ۲۷ استان دریافت شد و پس از آن فیلم ها توسط اعضای هیئت انتخاب از دفاتر انجمن در بم، کرمان و رفسنجان بازبینی شد و در نهایت ۹۷ اثر به بخش داوری راه یافت.

جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید