مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از به صدا در آمدن آژیر خطر در چند ایستگاه این سازمان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی نژاد بیان کرد: در ساعت ۱۶:۴۹ یکشنبه ۲۸ مرداد گزارش آتش سوزی در زیر زمین یک واحد تجاری در حال ساخت واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) به مرکز فرماندهی این سازمان اعلام که بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام شده و نسبت به اطفای حریق اقدام نمودند.

مهندس رمضانی نژاد گفت: در ساعت ۲۱:۵۲ نیز گزارشی مبنی بر محبوس شدن یک کودک در اتاق در خیابان شهیدان دهقان رجبی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام گردید.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۵ به محل اعزام و نسبت به آزادسازی این کودک گرفتار اقدام نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی در ادامه خاطرنشان کرد: در ساعت ۲۳:۵۴ گزارش مبنی بر وجود مار در منزل مسکونی واقع در بلوار امام رضا(ع) به مرکز عملیات این سازمان اعلام شده که تیم امداد و نجات ایستگاه ۵ به محل مورد نظر اعزام و نسبت به زنده گیری یک حلقه مار اقدام نمودند.

وی در پایان از امداد رسانی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان آذر به دلیل وجود زنبورهای مزاحم خبر داد و افزود: در پی گزارش احدی از شهروندان مبنی بر وجود تعدادی زنبور و ایجاد خطر برای ساکنین، بلافاصله تیم امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام و نسبت به رفع خطر و ایمن سازی این منزل مسکونی اقدام نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید