علی رمضانی نژاد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان گزارشی را از عملکرد سه‌ماهه این سازمان در فصل بهار ارائه کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی‌نژاد اظهار کرد: در سه‌ماهه نخست امسال تعداد ۱۲۱ مورد عملیات اطفاء حریق و ۱۷۵ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان رفسنجان انجام شده است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی به شهروندان، افزود: در طی این مدت به ۲ هزار و ۶۹۹ نفر از شهروندان رفسنجانی آموزش اصول ایمنی و آتش‌نشانی ارائه شد. هم‌چنین ۴۷ مورد بازدید ایمنی و پیشگیری از اماکن خطرساز در رفسنجان انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: محدوده فعالیت آتش‌نشانی محدوده شهر و حومه است، اما اگر خارج از محدوده رفسنجان نیز حادثه‌ای رخ دهد نیروها و خودروهای آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: حداکثر زمان رسیدن به محل حادثه در عملیات‌های درون شهری ۵ دقیقه و در عملیات‌های خارج از شهر بستگی به بعد مسافت حادثه دارد.

به‌گفته وی، تحلیل از خانواده‌های آتش‌نشانان به‌مناسبت روز جهانی آتش‌نشانی، تجلیل از عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان به‌عنوان کارگر نمونه کشوری توسط رئیس جمهور و آماده‌باش سازمان و استقرار خودرهای آتش‌نشان در اماکن پرتردد جهت ایمنی در شب‌های قدر از دیگر فعالیت‌ها و رویدادهای سه‌ماهه نخست امسال بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید