مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از اضافه شدن دو دستگاه اتوبوس جدید، مناسب سازی شده ویژه معلولین در یک‌سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهری خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی با اشاره به عملکرد یک‌سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهری اظهار کرد: این سازمان با بهره مندی از پتانسیل های موجود و نیروهای پرتلاش خود تمامی تلاش خود را بکار بسته است تا در راستای انجام وظایف سازمانی خود خدمات مطلوب و شایسته ای را به عنوان یک سازمان خدماتی به شهروندان ارائه نماید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان با اشاره به فعالیت تعداد ۴۵۹ تاکسی فعال و ۵۲ دفتر آژانس فعال در سطح شهر، گفت: در یکسال گذشته ۵۸۱ هزار مسافر با ۴۴ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جابه جا شدند.

وی از اضافه شدن دو دستگاه اتوبوس جدید، مناسب سازی شده ویژه معلولین با هزینه ای بالغ بر ۹٠ میلیارد ریال در یک‌سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهری خبر داد و اظهار کرد: هویت بخشی به سیمای پایانه مسافربری با آذین‌بندی و چراغانی، زیباسازی نمای پایانه، آسفالت محوطه انبارها، آماده کردن اتاق رانندگان، اتاق مادر و کودک و فضای انتظار محوطه از دیگر فعالیت های این سازمان در این بازه زمانی است.

مهندس سلمانی راه اندازی مجدد سامانه تلفنی ۱۳۳ (برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل ( تاکسی ، آژانس، خط واحد) و پیگیری مشکلات و شکایات مردمی و خدمات دهی ۱٠٠ درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری رفسنجان به زائران سردار دلها در کرمان و رفسنجان را از دیگر برنامه های این سازمان در سال گذشته برشمرد و گفت: در این بازه زمانی خدمات اتوبوسرانی در کلیه اعیاد ملی و مذهبی و مراسمات ارائه شده است که از مهم ترین آنها می توان به ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی در مراسم جاماندگان اربعین، خدمات سرویس دهی به سیل زدگان هنگام وقوع سیل و خدمات ناوگان اتوبوسرانی همزمان با بازگشایی مراکز دانشگاهی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان افزود: پرسنل این سازمان در جمع آوری گل و لای مانده از سیل در پایانه مسافربری، اتوبوسرانی، ساختمان اداری سازمان و معابر سطح شهر در زمان سیلاب همکاری کردند.

وی بیان کرد: سرویس رفت و آمد دانش آموزان مدارس، با تعیین نرخ نامه در آستانه بازگشایی مدارس از سوی این سازمان ساماندهی گردید.

مهندس سلمانی قرار گرفتن شهرداری رفسنجان در حوزه بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری در میان سه شهرداری برتر کشور را در مدیریت جدید شهری یادآور شد و گفت: از سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان به عنوان سازمان قابل تقدیر در حوزه بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری تجلیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید