عملکرد یک‌ساله سازمان عمران شهرداری رفسنجان توسط مدیرعامل این سازمان تشریح شد.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین درخواست‌های شهروندان زیرسازی و آسفالت معابر است که به حول‌و‌قوه الهی سازمان عمران شهرداری ظرف یک‌سال گذشته عملکرد خوبی در این زمینه به ثبت رسانده است.

وی با اعلام تولید ۶۷ هزار تن آسفالت درکارخانه آسفالت سازمان عمران در یک‌سال گذشته، افزود: سازمان عمران شهرداری رفسنجان با تولید آسفالت رنگی برای نخستین بار در استان کرمان در این زمینه پیشتاز بود و زیرسازی و آسفالت برخی نقاط شهر با این نوع آسفالت که از استحکام و ویژگی خاصی برخوردار است، انجام شد.

وی از خرید دستگاه جدید تولید قطعات بتنی در این سازمان یاد کرد و ادامه داد: ظرف یک‌سال گذشته یک میلیون و ۱۳ هزار قطعات بتنی در سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اشاره به خرید دو مخزن نگهداری قیر(MS) به ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر، خاطرنشان کرد: آزادسازی بزرگراه قدس بعد از ۲۵ سال، آزادسازی بلوار فرهنگ، زیرسازی و آسفالت پل شهید جمالی زاده، پل امام حسین(ع)، پل تقاطع جمهوری و خیابان موسی بن جعفر(ع) از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

قندی عنوان کرد: تجهیز سازمان عمران شهرداری رفسنجان به ماشین آلات جدید به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، آسفالت معابر آسیب‌دیده از سیل در شهرک فرهنگیان، اجرای عملیات آسفالت مسیر دوچرخه‌سواری در بلوار امام رضا(ع) و پارک بانوان، اجرای عملیات تسطیح و زیرسازی بزرگراه خلیج فارس، تسطیح و آماده‌سازی محوطه مصلی جهت اقامه نماز عید فطر، تسطیح و آماده‌سازی زمین مسابقات سوارکاری از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان تصریح کرد: این سازمان از مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال زیرسازی و آسفالت سه بلوار، ۱۹ خیابان و۲۹۷ نقطه از معابر اصلی و فرعی شهر به متراژ ۶۹۲ هزار مترمربع را انجام داده است.

قندی اضافه کرد: زیرسازی و آسفالت بلوارهای سید کاظم هاشمی، رسالت و زیرسازی و آسفالت خیابان‌های پزشک، ابوالفضل(ع)، ارکیده، یاس، شهید قنبری، مطهری، شهید زینلی، بسیج، پیامبر اعظم(ص)، علی اصغر(ع)، اقاقیا، صابری، سعادت، کربلا، رازقی، شکوفه از شهرک فرهنگیان، شهید روشن، شهید علی حسنی و نیایش در بازه زمانی یک‌ساله انجام شده است.

وی به واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری این سازمان اشاره و بیان کرد: ظرف یک‌سال اخیر در ۵ محله، ۶ شهرک، ۱۰ میدان، ۳۰ بلوار، ۲۲ خیابان و ۹۹ کوچه لکه‌گیری آسفالت انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید