علی رمضانی نژاد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان گفت: در سه‌ماهه سوم امسال ۱۱۹ مورد آتش‌سوزی به این سازمان گزارش و نیروهای اطفاء حریق به محل حوادث اعزام شده‌اند.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی‌نژاد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال گزارش ۱۱۹ مورد آتش‌سوزی به سازمان داده شده که پرسنل ما به محل اعزام و به اطفاء حریق پرداختند. همچنین در این مدت ۱۴۵ عملیات امداد و نجات توسط پرسنل سازمان انجام شد.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش شهروندی در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای این سازمان در پیشگیری از حوادث، از برگزاری دوره آموزش عمومی رایگان آشنایی با اطفای حریق برای ۲۲ هزار و ۲۱۵ نفر از شهروندان رفسنجانی در سه‌ماهه سوم امسال خبر داد.

رمضانی‌نژاد افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مبانی حریق، اصول پیشگیری از حریق و حوادث، مهارت‌های ایمنی در اطفای حریق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن، انواع خاموش کننده‌ها و روش استفاده از آنها و نیز کاربرد انواع کپسولهای اطفای حریق آشنا ‌شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان همچنین اظهار کرد: ۳۴ مورد بازدید ایمنی از ساختمان‌ها و اماکن مختلف، برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس رفسنجان، برگزاری اولین دوره آموزشی «کار در ارتفاع» ویژه آتش‌نشانان رفسنجان و شهرهای همجوار و برگزاری مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان از دیگر اقدامات این سازمان در بازه زمانی یاد شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید