معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان چکیده‌ای از گزارش عملکرد سه‌ماهه سوم سال جاری واحدهای تحت امر خود را جهت اطلاع شهروندان تشریح کرد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری اظهار کرد: در مدت تقریبا سه ماه پاییز اقدامات خوبی در معاونت شهرسازی وامورزیربنایی شهرداری رفسنجان انجام شده که از تلاش همه مدیران، پرسنل و ناظرین تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که تدابیر لازم در راستای تقویت زیرساخت‌های اجرایی پروژه‌های محوله اندیشیده شده، بیان کرد: با همت نیروهای معاونت، عملیات زیرسازی جهت آسفالت به‌متراژ بیش‌از ۲۴۰ هزار مترمربع ازجمله بلوارهای کوثر، شهیدبافنده، شهیدکشاورزی، شهید صابری، حاشیه جاده سرچشمه، شهید فداکار و…. با هدف روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی اجرا شده و نیز ادامه خواهد داشت.

معاون شهرسازی وامورزیربنایی شهرداری در این گفت‌وگو ضمن قدردانی از حمایت‌های مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان در پیشبرد فعالیت‌‌های مجموعه با‌ اشاره به فعالیت‌های اخیر صورت گرفته، اظهار کرد: همکاران روزانه چندین طرح مختلف عمرانی را در نقاط مختلف سطح شهر در دست اجرا دارند.

وی با بیان اینکه گسترش بهسازی پیاده‌روهای سطح شهر از دیگر فعالیت‌های روزمره تیم‌های عملیاتی این مجموعه می‌باشد که در این سه ماه بیش از ۳۹ هزارمترمربع اجرا شده است، تصریح کرد: پیاده‌روسازی بلوارهای پرستار، سیدکاظم هاشمی و خیابان‌های شهید سرچشمه‌پور؛ شهید شفیعی؛ امیرکبیر تکمیل و سنگ‌فرش بلوار شهید بافنده؛ خیابان‌های شهید شریفی، بستان و …. از ماه قبل آغاز شده و با هدف ارتقاء استانداردهای مبلمان شهری و سهولت در تردد عابرین پیاده مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند.

وى علاوه بر اجراى عملیات زیرسازی، آسفالت و پیاده‌روسازى، از اجراى کانال دفع و هدایت آب‌هاى سطحى درمیدان علی‌بن‌ابیطالب(ع) و خیابان شهید آیت الله سعیدی نام برد.

پورباقری در ادامه از اجرای بیش از ۱۰۰ عملیات عمرانی در مناطق مختلف شهر خبر داد و بیان کرد: کلیه خدمات ارائه شده به شهروندان بر اساس رفع نیازهای عمومی محلات و معابر، برنامه‌ریزی و با محوریت توزیع متوازن خدمات اجرایی شده است.

وی به اجرای بیش از ۱۰ عملیات جدول‌گذاری وکانیوو طی ۹۰ روز گذشته اشاره کرد و گفت: این خدمت با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول بلوارها و خیابان‌های سطح شهر و در راستای بهبود وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی مجموعاً به طول بیش از ۱۰۰‌هزار متر از جمله در بزرگراه خلیج‌فارس، بلوارهای امام حسن(ع)، شهید زین‌العابدین(ع)، شهید جمالی‌زاده و……. اجرا و این عملیات همچنان ادامه دارد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان افزود: احداث بوستان شهیدگمنام، بهسازی و بازپیرایی بوستان لاله و فضای سبز حاشیه شهیدان امراللهی، تکمیل و احداث بوستان‌های واقع بلوار شهید مطهری ۵۵؛ خیابان شهریار؛ بهاران، خیابان اکبر نسب‌زاده و دکتر حسابی، همچنین بهسازی و بازپیرایی بوستان بانوان یک در حال اجراست.

وی احداث مهمانشهر جدید، احداث تقاطع غیرهمسطح سردار شهید نعمتی واقع در بزرگراه خلیج‌فارس، احداث دهکده ورزشی، احداث میدان صنعت مس، بهسازی و زیباسازی بلوارولایت، اجرای دیوارحائل، ساماندهی میدان خاتم‌الانبیاء(ص)، ساماندهی بزرگراه خلیج‌فارس و طرح آزادسازی پروژه بلوار شهید جمالی‌زاده را از پروژه‌های بزرگ در حال اجرای این سازمان طی سه ماه گذشته برشمرد.

پورباقری درپایان، احداث مقبره ویژه خانواده معظم شهدا؛ احداث زورخانه در بلوار امام حسین(ع)، احداث مقبره‌ها در آرامستان، احداث خانه فرهنگ و…. را از پروژه‌هایی برشمرد که مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید