مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان برگزاری المپیاد ورزشی محلات را سبب رشد و شکوفایی استعدادهای جوان و نوجوان شهر دانست.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در جمع رؤسای ادارات ورزش و جوانان استان کرمان با تبریک عید سعید غدیرخم، به اقدام مدیریت شهری در راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رفسنجان اشاره کرد و افزود: هدف از تأسیس باشگاه حمایت از جامعه ورزشی شهرستان بود که در سطح پایین‌تر از رده حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

شهردار رفسنجان با اشاره به برگزاری سومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان با حضور ۲۲ هیأت به عنوان اولین برنامه باشگاه ورزشی، خاطرنشان کرد: برگزاری المپیاد علاوه بر کمک به شناسایی استعدادها و حمایت از آنها موجب شناخت بیشتر در مورد کمبود زیرساخت های ورزشی در شهرستان شد.

مهندس کهنوجی تصریح کرد: اولویت‌بندی کردیم که زیرساخت‌ها را در قالب دهکده ورزشی که هم اکنون در حال طراحی است، ایجاد کرده و سبب رشد و شکوفایی استعدادهای جوان و نوجوان شهر باشیم.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه برگزاری سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان سبب شور و نشاط در بین جوانان و خانواده ها گردیده است، یادآور شد: روسای ادارات ورزش و جوانان استان کرمان می توانند ضمن هماهنگی با شهرداری‌ها با برگزاری المپیادهای ورزشی، ورزش را در شهر خود رونق ببخشند.

گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان استان کرمان با حضور مقاماتی از وزارت ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، معاون فرماندار رفسنجان و رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان در محل هتل جهانگردی برگزار شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید