سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری از کاشت بیش از ۵ میلیون بوته نشاء و اجرای بیش از ۲ هزار مترمربع نقاشی دیواری در معابر شهری در نیمه نخست امسال خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سعید سلطانی با اشاره به عملکرد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان در نیمه‌نخست امسال، اظهار کرد: در شش‌ماه اول امسال بیش‌از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار بوته نشاء و ۸۳۰۰ اصله درخت و درختچه در سطح شهر کاشته شده است.

وی افزود: در این مدت بیش‌از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نشاء در نهالستان تولید شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان پارک‌ها به‌متراژ ۲‌هزار متر، اجرای عملیات شبانه آبشویی درختان و فضای سبز شهر و اجرای عملیات سربرداری درختان سطح شهر را از دیگر اقدامات در حوزه پارک‌ها و فضای سبز برشمرد.

سلطانی در ادامه به فعالیت‌های اداره سیما و منظر شهری پرداخت و گفت: رنگ‌آمیزی و پاک‌سازی تبلیغات ۸۵۰۰ مترمربع دیواره‌های پیش‌ساخته در سطح شهر، نصب و تعمیر ۱۶ عدد المان از جمله پل خلیج‌فارس، المپیک، ۹ دی، طراحی، ساخت و نصب ۷۰ عدد نیمکت فلزی، پارکی، تاشو و سنگی در فضاهای شهری و بوستان‌ها، نصب ۲۴ دستگاه ست ورزشی جدید در پارک‌ها و بوستان‌ها و ساخت ۱۰۰ عدد گلدان سنگی در زیرگذر میدان شهید سلیمانی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان تصریح کرد: در این بازه زمانی همچنین ۲۰۴۴ مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر اجرا شده است، ۱۹۴ پرچم مناسبتی نصب، ۹ پروژه نورپردازی اجرا و ۶۶۳ تابلوی فلزی در خیابان‌ها و کوچه‌ها نصب شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری سوگواره خیمه آه در ایام محرم، برگزاری ۱۰ جلسه هم‌اندیشی با هنرمندان و اساتید هنر شهری، طرحی، جانمایی و ساخت تابلو ۱۴ دستگاه کانون‌های تبلیغات، بهسازی سنگ‌فرش بوستان وحدت، نصب برج پرچم گذر علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، محوطه‌سازی زمین ورزشی بوستان جوان و اجرای سایه‌بان گذر علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) به‌مساحت ۱۳۰ مترمربع از دیگر فعالیت‌ها بوده است.
وی در ادامه بیان اقدامات شش‌ماه سازمان متبوع خود، از ساماندهی ۹ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر یاد کرد و گفت: اجرای سازه تونل نوری و ساخت سکوی نورپردازی به مساحت ۲۰۰ مترمربع، نصب ۲۳ عدد سطل زباله در پارک‌های شهر، نصب ۶ تابلوی «شنا ممنوع» در بوستان‌های شهری، تهیه مجسمه بوستان پدر و خادمین امام رضا(ع) در این مدت انجام شده است.

ساخت و نصب ۱۲ عدد پل فلزی جهت نصب در میادین، بهسازی آبنمای میدان شهید پرتوی، ساخت و نصب ۴۰ مخزن زباله در سطح شهر، ساخت ۲۵ عدد تیر فلزی جهت نورپردازی و ریسه‌بندی شهر از دیگر فعالیت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان در نیمه‌نخست امسال بوده است که سلطانی به آن‌ها اشاره کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید