شهردار رفسنجان از انجام رایزنی با دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات شهرک یادگار امام خبر داد و گفت: تأمین زیرساخت های این شهرک‌ در تعهدات شهرداری نیست؛ اما برای رفاه حال ساکنین اقداماتی را انجام داده ایم.

  • ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در گفتگوی رادیویی با مردم، از رسیدگی به مطالبات ساکنین مناطق حاشیه ای شهر به عنوان یکی از اولویت های شهرداری خبر داد و گفت: شهر بسیار بزرگ و مسائل حاشیه شهر گسترده است اما با این حال حاشیه شهر را مورد توجه جدی قرار داده ایم؛ شاید کار در حاشیه شهر دیده نشود اما با این نگاه نیامدیم که کار در مرکز شهر انجام دهیم تا دیده شود.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه بحث آسفالت و فضای سبز به طور جدی در دستور کار قرار داده شده است، افزود: شورای محله را با محوریت مساجد تشکیل داده ایم تا روحیه مطالبه گری را بالا برده و مباحثی مانند روشنایی معابر، زمین های راکد، فضاهای آموزشی و … را با کمک مسئولین دستگاههای ذیربط بررسی و دنبال کنیم.

وی در ادامه از اجرای وعده های شهرداری در شهرک های یادگار امام و سپاه برای رفع مشکلات ساکنین خبر داد و با اشاره به انجام رایزنی با اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان برای تعیین تکلیف وضعیت این مناطق، گفت: تأمین زیرساخت های این شهرک‌ها در تعهدات شهرداری نیست؛ اما شهرداری در سنوات گذشته برای رفاه حال شهروندان ساکن در این شهرک‌ها یکسری اقدامات را انجام داده است و در حال مذاکره برای تعیین تکلیف وضعیت این شهرک هاست.

مهندس کهنوجی با بیان اینکه آزادسازی خیابان شهید صابری در شهرک یادگار امام برای سهولت در دسترسی ساکنین اجرا شده است، از بهبود وضعیت ورودی شهرک یادگار امام و مباحث ترافیکی آن تا پایان سال جاری سخن به میان آورد و گفت: تکمیل عملیات اجرایی خیابان شهید صابری و اتصال آن به میدان شهید گمنام طبق وعده هایی که داده ایم، تا پایان خرداد ماه اجرا می شود.

شهردار رفسنجان تأمین روشنایی معابر و رفع مشکلات فاضلاب شهرک یادگار امام را خارج از حیطه وظایف شهرداری عنوان کرد و افزود: مشکلات روشنایی برخی از معابر این شهرک با وجود اینکه به عهده شهرداری نبوده است، توسط شهرداری برطرف شده و برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه داریم؛ اما برای رفع سایر مشکلات بایستی از طریق فرمانداری اقدام شود.

مهندس کهنوجی در ادامه از پیگیری معضل سگ های ولگرد و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و با اشاره به بهره برداری از بوستان شهید گمنام در این منطقه تا پایان امسال، گفت: بهبود وضعیت خدمات شهری در شهرک یادگار امام و ساماندهی آسفالت ورودی شهرک در دستور کار جدی شهرداری قرار دارد و طی روزهای آینده از فعالیت سد معبر مقابل مهمانشهر نیز جلوگیری بعمل خواهد آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید