مهندس کهنوجی و سیدحسین رحیمی

سیدحسین رحیمی و مهندس کهنوجی در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، از عموم مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، همگام با دانش آموزان و دانشجویان دعوت نمود.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، متن پیام به شرح زیر است؛

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که فریاد ستم ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت از سال‌های گذشته است، چراکه علاوه بر نزدیک شدن به آرمان امام خمینی (ره) در نابودی رژیم صهیونیستی، حضور مردم در برهه‌ای خاص از تحولات منطقه است.

اینجانبان ضمن تبریک ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و استکبار ستیزی، از مردم شریف رفسنجان که همراه یاور مظلومان عالم بوده و هستند، برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی این روز و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب و سر دادن ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی دعوت می‌نماییم.

سیدحسین رحیمی | رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان
مجید کهنوجی | شهردار رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید